Theodore abstinens.

HEJ.
Jag är fullt medveten om att jag suger på att blogga. Men det är för att jag är för arg på blogg-appen, och för att jag är för lat för att lägga in bilder i datorn. Det är jättetråkigt att läsa utan bilder, så därför blir det liksom... inget alls. Men det har tyvärr minst lika mycket att göra med att jag är så less på skolan, och att jag har för mycket att göra fast egentligen inte. Sista månaderna har jag varit lite omotiverad och ostrukturerad. Kanske inte bara till skolan, utan i största allmänhet. Jag ska ta ett snack med hjärnkontoret, anställa en ny sekriterare och så ska det nog bli ordning igen.

Inatt kunde jag inte somna. De senaste dagarna har jag insett hur stor Theodore är, och att han börjar hamna i trotsåldern, och att jag inte hänger med. Det är sådan skillnad på mina barn, en självständig kille som klarar sig så bra själv. Bara han vet var man är. Och så har vi en keeelen mammis, som inte kan leva utan mig mer än två minuter. Och eftersom de är så olika känner jag att jag har väldigt olika relation med dem. Theodore är liksom ingen goskille. Han kommer ibland och ger en puss, och så har han börjat manskramas och klappar på ryggen och låter "hum" samtidigt.

Detta har gjort att jag ibland inte kan somna, för att jag har två snarkande män bredvid mig, och känner att jag bara läängtar efter Theodore. Jag vill väcka honom, och ta med mig honom någonstans för att sova och sniffa på honom, och kramas med honom resten av livet. Jag kan liksom inte förstå att han har blivit så stor.


10 månader

13mån


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0